İŞ SÜREÇLERİNE İLİŞKİN
İNTERNET SİTESİ GENEL AYDINLATMA METNİ
CallACT İletişim Hizmetleri Limited Şirketi (“Şirket”), yürütmekte olduğu faaliyetler nedeniyle kişisel verilerinizin işlenmesinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”)’na uygun olarak her türlü teknik ve hukuki tedbiri almaktadır. İlgili kişiler, kişisel verilerinin işlenmesi, üçüncü kişilere aktarılması, kişisel veri toplamanın hukuki sebepleri ile KVKK’ da yer alan hakları konularında detaylı bilgiye aşağıdaki aydınlatma metninden ulaşabilirler.
Mersis No: |
0196076332500013 |
İnternet Adresi: |
www.callact.com.tr |
Telefon Numarası: |
+90 216 337 31 91 |
E-Posta Adresi: |
info@callact.com.tr |
Adres: |
Eğitim Mah. Ahsen Çıkmazı Sadıkoğlu 1 İş Merkezi No:39 Kadıköy/İstanbul |
İŞLENEN KİŞİSEL VERİLER, KİŞİSEL VERİ İŞLEME AMACI VE HUKUKİ SEBEBİ
Veri Kategorizasyonu |
Kimlik Bilgisi (Adı Soyadı, T.C Kimlik No, Kimlik İbrazı Halinde Kimlikte Yer Alan Bilgiler) |
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Evrak yönetimi süreçlerinin yürütülmesi İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi İç denetim süreçlerinin yürütülmesi, iş akışının sağlanması Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışma işlemlerinin sürdürülmesi Hukuksal süreçlerin yürütülmesi Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi Talep ve şikayetlerin takip edilmesi Talep halinde yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi Şirketin ana faaliyet konusunun gerçekleştirilmesi Müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi, Finansal iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi, İş ortakları ile iş süreçlerinin yürütülmesi, Bilgi güvenliği ve acil durum yönetimi süreçlerinin gözetilmesi İnsan kaynakları süreçlerinin planlanması Hizmet alım-satım süreçlerinin yürütülmesi Sözleşme öncesi görüşme ve sözleşme süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesi Hizmetlerin müşteriye ulaştırılması süreçlerinin yürütülmesi, çağrı merkezi süreçlerinin yürütülmesi Hizmet alınan ilgili tedarikçi ve iş ortakları ile ilişkilerin yürütülmesi, faaliyetlerin gerçekleştirilmesi |
Hukuki Sebebi |
Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, sözleşmenin taraflarının kişisel verilerinin işlenmesinin gerekli olması. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. Eski tür kimliklerde bulunan kan grubu bilgisi için “Açık Rıza”. |
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
Veri Kategorizasyonu |
Fiziksel Mekân Güvenliği (Kamera Kaydı, Ziyaretçi Kayıtları) |
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Ziyaretçi kayıtlarının oluşturulması İş yeri güvenliğinin sağlanması Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Talep ve şikayetlerin yönetilmesi Yetkili kurum ve kuruluşlara, taleple bağlı şekilde bilgi verilmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi |
Hukuki Sebebi |
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması |
Toplanma Yöntemi |
Kişisel verileriniz, ziyaretçi kayıt sistemi, kamera sistemleri aracılığı ile toplanmaktadır. (Otomatik, yarı otomatik, otomatik olmayan yollar) |
Veri Kategorizasyonu |
İşlem Güvenliği Bilgisi (IP bilgisi, internet sitesi giriş ve çıkış bilgileri) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
İş yeri güvenliğinin sağlanması Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Talep ve şikayetlerin yönetilmesi Yetkili kurum ve kuruluşlara, taleple bağlı şekilde bilgi verilmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi |
|
Hukuki Sebebi |
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması, hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi |
|
Toplanma Yöntemi |
Kişisel verileriniz, kurum teknik alt yapımız teknolojik sistemler aracılığı ile toplanmaktadır. (Otomatik yollar) |
|
Veri Kategorizasyonu |
İletişim Bilgisi (Telefon, E-Posta, Adres, Cep Telefonu Numarası) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Evrak yönetimi süreçlerinin yürütülmesi İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi İç denetim süreçlerinin yürütülmesi, iş akışının sağlanması Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışma işlemlerinin sürdürülmesi Hukuksal süreçlerin yürütülmesi Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi Talep ve şikayetlerin takip edilmesi Talep halinde yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi İç denetim süreçlerinin yürütülmesi, iş akışının sağlanması Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi Şirketin ana faaliyet konusunun gerçekleştirilmesi Müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi Finansal iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi, İş ortakları ile iş süreçlerinin yürütülmesi, çağrı merkezi süreçlerinin yönetilmesi İnsan kaynakları süreçlerinin planlanması Bilgi güvenliği ve acil durum yönetimi süreçlerinin gözetilmesi Hizmet alım-satım süreçlerinin yürütülmesi Sözleşme öncesi görüşme ve sözleşme süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesi Hizmetlerin müşteriye ulaştırılması süreçlerinin yürütülmesi Hizmet alınan ilgili tedarikçi ve iş ortakları ile ilişkilerin yürütülmesi, faaliyetlerin gerçekleştirilmesi |
|
Hukuki Sebebi |
Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, sözleşmenin taraflarının kişisel verilerinin işlenmesinin gerekli olması. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
Veri Kategorizasyonu |
Finansal Bilgi (IBAN numarası, Banka Bilgisi, Ödeme Bilgileri, Vergi Numarası, Vergi Dairesi) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı
|
İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi İç denetim süreçlerinin yürütülmesi, iş akışının sağlanması Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışma işlemlerinin sürdürülmesi Hukuksal süreçlerin yürütülmesi Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi Talep ve şikayetlerin takip edilmesi Talep halinde yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi İnsan kaynakları süreçlerinin planlanması Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi Şirketin ana faaliyet konusunun gerçekleştirilmesi Müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi, Finansal iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi, Hizmet alım-satım süreçlerinin yürütülmesi Sözleşme öncesi görüşme ve sözleşme süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesi Hizmet alınan ilgili tedarikçi ve iş ortakları ile ilişkilerin yürütülmesi, faaliyetlerin gerçekleştirilmesi |
|
Hukuki Sebebi |
Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, sözleşmenin taraflarının kişisel verilerinin işlenmesinin gerekli olması. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
Veri Kategorizasyonu |
Müşteri İşlem Bilgisi (IBAN Numarası, Banka Bilgisi, Ödeme Bilgileri, Vergi Numarası, Vergi Dairesi) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışma işlemlerinin sürdürülmesi Hukuksal süreçlerin yürütülmesi Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi Talep ve şikayetlerin takip edilmesi Talep halinde yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi Şirketin ana faaliyet konusunun gerçekleştirilmesi Müşteri memnuniyeti süreçlerinin yürütülmesi Finansal iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi, Hizmet alım-satım süreçlerinin yürütülmesi Sözleşme öncesi görüşme ve sözleşme süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesi Müşteri ilişkileri süreçlerinin yürütülmesi |
|
Hukuki Sebebi |
Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, sözleşmenin taraflarının kişisel verilerinin işlenmesinin gerekli olması. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
Veri Kategorizasyonu |
Hukuki İşlem Bilgisi (İcra takip evrakları, Hukuki süreçlere dair dava dosyası bilgiler) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Talep ve şikayetlerin yönetilmesi Yetkili kurum ve kuruluşlara, taleple bağlı şekilde bilgi verilmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi |
|
Hukuki Sebebi |
Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, sözleşmenin taraflarının kişisel verilerinin işlenmesinin gerekli olması. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
Veri Kategorizasyonu |
Risk Yönetimi Bilgisi (Denetim ve teftiş raporları) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Talep ve şikayetlerin yönetilmesi Risk yönetimi süreçlerinin yürütülmesi Yetkili kurum ve kuruluşlara, taleple bağlı şekilde bilgi verilmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi |
|
Hukuki Sebebi |
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
Veri Kategorizasyonu |
Görsel ve İşitsel Bilgi (Fotoğraf, Ses Kaydı) |
|
Kişisel Veri İşlenme Amacı |
Çağrı merkezi süreçlerinin yürütülmesi İş süreçlerinin yürütülmesi Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi Talep ve şikayetlerin yönetilmesi İnsan kaynakları süreçlerinin planlanması Yetkili kurum ve kuruluşlara, taleple bağlı şekilde bilgi verilmesi Saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi |
|
Hukuki Sebebi
|
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması |
|
Toplanma Yöntemi |
Kurum kaynakları, resmi dairelerden, tedarikçilerden, iş ortaklarından gelen bildirimler, personelden e-posta, telefon, fiziksel evraklar, talep, yüz yüze yapılan görüşmeler kapsamında elde edilmektedir. (Kısmen otomatik, otomatik ve otomatik olmayan yollarla). |
|
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
2. başlıkta işlenmekte olduğu belirtilmiş olan kişisel verileriniz, yine aynı başlık altında yer alan veri işleme amaçları doğrultusunda, Kurum faaliyet konularımızın ve iş süreçlerimizin gerçekleştirilmesi süreçlerinde gerekmesi halinde ve gerekenle sınırlı şekilde;
Bu kapsamda dikkatinize sunmuş olduğumuz Veri Sorumlusuna Başvuru Formumuzdan yardım alabileceğiniz gibi taleplerinizi Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e göre de Kurumumuza iletebilirsiniz.